Nova objava po dolgem času-cepljenje za HPV, otroška reprezentanca,...

Oprostite, zelo dolgo me ni bilo. Nisem imela ne idej in ne časa. Imam vam veliko za povedati. Še enkrat, zeloooooooo.......... mi je žal da me ni bilo toliko časa.

1. Kot že veste je moj NAJJJJJ hobi na svetu karate. Napredolvala sem iz navadnega, le rekreativnega treninga v OTROŠKO REPREZENTANCO ZA KARATE. Le 8 nas je v katah. Jaz sem ena izmed osmih najboljših katašic v SLOVENIJI!!!! (P.S. nočem se hvalit.)

2.Opozorilo, NE FEJKAJTE. Z razredom smo vstanovili šolski časopis. Jaz sem se to spomnila prejšnjo nedeljo med gledanjem Slovenija ima talent. Jaz sem glavna. (upam da se ne sliši kot hvaljenje).

3. 4.10. smo se šli cepit za HPV. Še vedno me boli roka! (Upam da se vam ne smilim).

4. NOV@ LJUBEZEN. Imam novega sošolca in novega pasjega mladička. Dve novi ljubezni!


Komentarji

  1. Hej jaz sem se cepila mene je roka bolela dva tedna pa se zmeraj težko mečem z levo roko verjemi drugo cepljenje bolj boli

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. Čestitam!!
    2. Mi imamo tudi šolski časopis že odkar se je odprla naša šola. Čeprav letos in lani ne izdajajo časopisa v tiskani obliki, temveč samo še na spletni strani.
    3. Jaz se nisem cepila proti HIV - u... Mi smo imeli na izbiro, ali se bomo cepili ali ne, ampak jaz sem komaj prepričala druge, da se nisem cepila. Cepljenja me je tudi drugače zelo strah.
    4. Vsaj nekdo ima srečo v ljubezni...
    In seveda lepo, da si se vrnila. 😉😉

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?