Le za nekaj časa.

Tu je zgodba ki se je zgodila meni, (napisana po resnični zgodbi).
Bila je pomlad, ptički so peli in jaz sem odšla pred hišo. Ime mi je Julija in stara sem 11 let in pol. Soseda me je pozdravila, tako kot vedno, k njej je pritekel luštkan fant. Vedela sem da je to Marko. Kdaj pa kdaj sva se srečala v šoli. Takrat sem bila stara 9 in sem hodila v tretji razred on je bil v petem. Nisem bila zaljubljena v njega ali kaj podobnega samo simpatičen mi je bil. Soseda je predlagala da se greva skupaj igrat. On je tereniral košarko jaz pa karate zato nisva imela kaj dosti skupnega. Začela sva se pogovarjati bilo je kot v pravljici. Naj vam ga opišem, nekaterim morda v opisu ne bo všeč a na pogled je luštkan. Ima kratke na gor privite lase oranžno rjave barve, njegove oči so sinje modre, ustnice srednje velike, je suh in mišičast ima smisel za humor.
(žal nisem mogla dobiti slike samo od njega, on je na desni strani čisto v črnem le rdečo obrobo ima)
Vsak dan je bil pri meni doma od 3 do 5 ur. Nekako sva se zbližala. Prišlo je poletje, o ne sem pomislila 2 tedna se ne bova videla. Zelo rada sem se igrala košarko z njim. Dva tedna na morju nista minila kaj hitro, ves čas sem mislila na Markota. Dolgo sem premišljevala im prišla do tega da sem se mogoče le zaljubila. Že od vrtca sem imela fanta Elmina. Poljubljala sva se na usta. Žal se je moral Elmin poleti preseliti. Tako sem se kar naenkrat zaljubila v Markota. Ko smo prišli iz morja je moj dedek povedal da me je Marko že prvi dan ko smo odșli iskal. Srce se mi je skoraj razpočilo. Popoldne sem odšla pogledat ali je Marko pri moji sosedi. Res je bil tam, pisal je domačo nalogo, ali nekaj takega, ni me opazil ko sem stopila v hišo, malo sem poškilila v zvezek in videla da ima prečečkanega s srčki. Ko me je zagledal je hitro zaprl zvezek in se mi nasmehnil. Danes sva igrala košarko pred sosedino hišo, saj je bila ta soseda njegova babica. Meseci so minevali in kmalu je nastopil september, čas za šolo. Nekako sem se kar veselila šole, srečanja s prijatelji. Marko je bil zdaj na višji stopnji jaz pa v četrtem razredu. Še vedno sva se vsako popoldne skupaj igrala. Ves čas sem imela v glavi srčke ki jih je risal v zvezek. Naslednji dan sem Markota prvič povabila v stanovanje. Nisva delala kaj ne primernega samo igrice na tablici sva igrala. Prišla je zima. Marko je imel idejo da se greva drsat na poledenelo reko. Namesto tega sta naju njuna starša povabila da greva z njima na pohod. Ko smo prišli nazaj do domov je rekel Marko da lahko gremo skupaj k njemu domov na čaj. Ko sva ga popila sva imela namen oditi ven. Markov oče je rekel da če pa se misliva poljubljati naj mu prideva povedat. To je rekel samo v hecu. Meni se je pred hišo spodrsnilo in Marko me je ujel. Zdaj sem mislila da sva več kot samo prijatelja. Minevali so meseci, tedni. Spet so bile poletne počitnice. Med počitnicam sva se spet igrala košarko. Zdaj je nastopil peti razred. Kmalu bo september. Komaj sem čakala šolo, a od prvega septembra 2017 se je vse sprremenilo. Marko skoraj nič večni prihajal k sosedi. Svoji BFF sem predlagala da naj mu napiševa ljubezensko pismo. Čez nekaj časa sva se z bff skregali in ona je pismo samo zmečkala in ga vrgla v smeti. Sošolka ki pa je bila zelo radovedna je poggledala in prebrala pismo. Markotovi sošolki je povedala da sem v Markota. Njegova sošolka pa je to povedala njemu in… O ne izvedel je tega sem se najbolj bala. Ampak vedela sem da je prijazen. Motila sem se in to zelo naštela vam bom kaj je naredil 1. Njegovi prijatelji so mi grozili, me zbadali, enkrat so se on in vsi njegovi prijatelji skrili v wc in ko smo jaz in prijateljice šle s kosila so nas začeli loviti. Nekaj dni je bilo tako potem pa smo bili en dan v učilnici za zgodovino (čakali smo na učiteljico) in on je moji sošolki dal pumpico, ona pa mi jo je prinesla. Potem je on prišel v učilnico in mi rekel grdo besedo fakof, mi pokazal sredinca in rekel da nisva za skupaj. Nekaj časa sem samo stala tam. On je odšel solze so mi stopile v oči. Nisem vedela kaj naj storim da me prijateljice na bi vedele jokati, zato sem rekla ah sej me ne briga on je tak al tak budala. Nekaj dni je bilo grozno doma sem se zaklepala v sobo in jokala. Nisem vedela kako naj se odzovem na to ko sem izgubila vse, kar sem hotela imeti. Po nekaj dneh je bilo bolje. Treniram karate in ta šport mi gre odlično. No čez nekaj dni je na trening prišel novcomments fant Tim. V njega sem se zaljubila na prvI pogled. V njega sem bila pol leta. Potm tega pred njim enostavno nisem več skrivala in sem muv povedala tudi on je rekel da je vame. Nisva še fant in punca sva pa dobra prijatelja. Z Markotom pa se vidiva samo v šoli pa še takrat se ignorirava.
Zgodba je verjetno malo predolga, a upam da vam je bila všeč.

Komentarji

  1. Hej! Ne skrbi. Boš videla, nekoč boš spoznala fanta, s katerim bosta za skupaj. In ne prehitevaj s fanti, ker... Saj veš. Morda si pa le malo premlada za vse te kolombocije. In še vedno obstaja opcija, da se je Marko tudi zaljubil vate, ampak ga je sram njegovih čustev. Saj veš, napisala si, da je starejši od tebe. No, mogoče pa ga je sram ker se je zaljubil v mlajšo punco in se teh čustev boji. Fantje so glede ljubezenskih zadev včasih nezreli. Ampak če sta bila dobra prijatelja, ne vem, zakaj ne bi bila prijatelja še naprej. Saj ni treba, da sta fant in punca vedno par, lahko sta tudi prijatelja.

    OdgovoriIzbriši
  2. P. S. Res bi bilo fino, če bi nadaljevala s pisanjem svojega bloga, veš. Saj pišeš zase in hejetrji so samo nevoščljivi... Tako ali tako pa so tvoje objave ppstajale vse boljše, zato prosim nadaljuj :) :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?