Prijateljice za vedno

Imam 3 najboljše prijateljice. Ne bom povedala imen zato bodo kar Z, B in M. Prvo sem spoznala Z, a na začetku še nisva bile prijateljici. V prvem razredu sem spoznala M. Za B pa ne vem točno kdaj.

Zgodba z Z
Do predpred šolskega vrtca me je doma pazila stara mama. Ko sem šla prvič v vrtec smo šli dopoldne na igrišče (ne vem točno kako se tega spominjam). Nisem se imela s kom za družiti zato sem šla na eno igralo. Tja je prišla še ena punca ki sem jo že prej videla v našem mestu. Bila je Z. Nekako je najin pogovor stekel, a je nisem imela za prijateljico. V prvem razredu pa...

M
Bil je prvi dan šole. V šolo me je pripeljal ati ob 6 zjutraj. Videla sem malce debelušno punco, eno malo večjo in eno čisto suho. Debelušna punca je pristopila k meni in me vprašala če se greva kaj igrat. Bila je M. Zaštekali sva se in postali bff. Kasneje je prišla še Z, saj kot že veste jo poznam iz vrtca. Pri odmoru so vsi zafrkavali M saj je bila bolj.... močna (debela) Meni to ni bilo pomembno, bila je zelo prijazna. Bila je prijateljica kot je še nisem imela.

Z
Tudi z Z sva se spoprijateljili. Imela sem najboljši prijateljici, ki si jih nisem nikoli mogla predstavljati. Nekega dne pa mi je Z pripeljala drugo punco bila je...

B
bila je B! Tudi z njo sem v kratkem času postala prijateljica.

Včasih se malce skregamo a to ni nič nenavadnega. Žal sem se z B in M malce oddaljila in sva zdaj z Z najboljši prijateljici forever.

Lp Klonirka

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?