Grozno (super) počitnice - (za nekatere) in zgodba s prehitrim koncem

Na počitnicah smo bili 7 dni.
1. Dan- Vse je bilo odlično. Gledala sem za srčkanimi fanti. Opazila sem 2. Prvi je bil pri bazenu, drugi pa z nami v dvigalu. Nisem izvedela njunih imen zato sem ju poimenovala Mišica in Čopek. Mišici sem dala tako ime saj je bil zeloooooooo mišičast, Čopku pa zato saj je imel na vrh glave čopek. Ko smo bili pri kosilu se je moja stara mama kar trikrat butnila v luster. Zvečer smo z vlakcem odšli v mesto. Tam je bil ogromen trampolin. Privezali so te na neke vrvi in ti si zelo visoko skakal. Bilo je fenomenalno. Zaspala sem ob kaki enajsti uri zvečer. Da se ve to nista zares ona dva.

2. Dan- Izvedela sem da imajo v hotelu maxi klub za najstnike. Odšla sem tja in izvedela da v hotelu ni nobenih slovencev. Tam sem spoznala Eve, zelo prijazno punco. Družili sva se, ona je doma iz Irske. Sklenila sem da bom z njo ostala v kontaktu. Danes sem hecala staro mamo naj ne sedemo h mizi z lustrom. Zvečer smo šli na Marotovo animacijo v Maro klubu. Jaz sem šla v games room samo pogledati.
(tudi to ni Eve)
3. Dan- Eve ima novo prijateljico. Zaradi nje se skoraj ne druži več z mano. Izgleda kot da me ignorira. Začela sem se dolgočasiti. Odšla sem v Maxi klub in tam igrala igrice na PlayStationu. Prišla je tudi Eve. Zvečer smo odšli že spet v Maro klub in jaz sem šla v Games room igrala sem igro Just dance mislim da 2018. Prišli sta tudi Eve in njena prijateljica Hanna. Ko sem Eve dala joystick se mi še zahvalila ni. Dobesedno me cel dan komaj enkrat pozdravila drugače pa z mano ni spregovorila niti besede.
4. Dan- Eve se že spet druži z mano, to me malce bega. Očitno se naveliča ljudi. Pojedla sem že 5 lizik, pa sem šla iskat še eno. Hrane imamo na pretek. V tem hotelu je vse popolno do popoldneva, ko ni več wifija. Tudi dvigalo ne dela. Vlije se dež. Zasliši se grmenje. Strele švigajo sem ter tja. Očitno je nek j narobe. V hotelu je zmanjkalo elektrike. Hodniki so temni. Za trenutek spet dobim wifi a takoj spet izgine. Gremo na večerjo. Ko pridemo iz nje je vse že spet lepo in prav.
5. Dan- To je najslabši dan od vseh. Mami gre zjutraj sama na zajtrk. Potem dobimo klic da jo je v jezik pičila osa. Moramo k zdravniku. Vse je vredu z njo.  Potem gremo v bazen. Cel dan po tem je ok.

6. Dan- Je bil čisto navaden dan. Zjutaj je bilo zelo vetrovno zato smo se odpravili v mesto. Tam je začelo žgati sonce. Bila sem čisto prepotena. V trgovinoii smo mojim trem bff, klicali jih bomo kar B, M in Z kupili: Za B in M zapestnivco z imenom za Z pa majco, ki na njej piše St in spodaj end. Ker ko ju dava skupaj kwer imam tudi jaz tako nastane Best Friend.
(samo da imava obe rdeči, taki kot je zgoraj. Jaz sem to slikala)
Potem sem šla v Maxi maro klub. Eve je prišla šele ko sem jaz odhajala. Potem sva bili skupaj v bazenu. Dobila sem njen g mail in naslov. Šele ko sem se poslavljala od nje sem se začela zavedati, da je ne bom nikoli več videla. Rekla mi je naj se objameva (seveda po angleško), saj se mogoče vidiva zadnjič. Mogoče bova obe zvečer šli v games room. Ko sem odhajala so na bazenu odvijali neko počasno glasbo, meni je bila zelo žalostna pa čeprav nisem razumela besedila. Šlo mi je na jok a tega nisem hotela pokazati pred Eve, Hanno, mami in mojo sestrico. Odhitela sem naprej. Vrata mi je odprl Evin oči. Potihoma in žalostno sem mu rekla ''tenkju'' in odšla naprej. V sobi sem se vlegla na postelju in začela pisati blog, prav to objavo prav ta dan, 6. Dan, prav ta stavek, prav to besedo, prav to črko, ma kakorkoli že. Nato smo odšli na večerjo. Eve tam ni bilo. Zvečer v games room tudi ne, bila je na čarovniški predstavi. Še zadnjič sva se objeli in si obljubili da si bova dopisovali po g mailu. Žalostna sem hodila proti sobi. Nato sem v sobi v postelji zaspala.
(To nisva midve)
7. Dan- Zjutraj se zbudim. In se spomnim na Eve. Kar jaz vem je že včeraj ponoči šla domov. Potem gremo na zajtrk. Prej smo še vse spakirali. Ko grem mimo Evine sobe vidim da imajo zunaj še nekaj stvari. Po zajtrku gremo domov. Doma Eve, ki izvem da ji ni ime Eve, ampak Eva, napišem sporočilo po g mailu. Ne odpiše mi. Upam da mi bo. No in to je zgodba o Evi, Evi - zgodbi s prehitrim koncem.

Komentarji

  1. Hej! Ne skrbi glede Eve. Vse se bo še dobro rešilo. Boš videla, ali bosta na daljavo ostalo prijateljici. Jaz sem imela enega prijatelja na daljavo, ker sva bila nekaj časa istočasno v bolnišnici, potem pa sva nekaj tednov še imela stike,nato pa sva se razšla. Imam pa dve prijateljicami, eno iz Sorice in eno iz bolnice, s katerima sem obdržala stike. Z eno si dopisujeva že 3 leta in pol.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vov Julja vse to si počela!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res najlepša hvala za pozitiven komentar, a se še vedno bojim, upam da ohraniva stike. Verjetno je še v letalu, zato mi verjetno ne p'iše. No lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepu čak kam ste šli na murje?

    OdgovoriIzbriši
  5. V Rabac, učitlc L sm pasla razglednica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oprosti ker nisem napisala imena

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne nismo šli z letalom saj to je na hrvaškem!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?