Kako dobro me pozna moja '' tamala''

Tu je kratek kviz ki sem ga vprašala sestrico. (krajšava za sestrico je: S)

1. Koliko let oz. v kateri razred hodi fant v katerega sem zaljubljena?
S: 13 let, 8. razred(ugibala je in odgovorila prav, P.S: stara je 6 let)
PRAVILNI ODGOVOR: 13 ali 14 let, gre v 8. razred
2. Katera je moja naj barva?
S: Zelena
PRAVILNI ODGOVOR: Zelena
3. Kaj je moja naj hrana?
S: Zelenjava
PRAVILNI ODGOVOR: Vsa hrana
4. Ali imam rajši starejše, mlajše ali enako stare fante kot sem jaz?
S: Toliko stare kot si ti in mlajše
PRAVILNI ODGOVOR: Najraje imam fante toliko stare kot sem jaz in starejše, oz. od 12-16 let
5. Kaj bi bila  jaz ko bom starejša?
S: Pevka
PRAVILNI ODGOVOR: Pevka, novinarka, igralka, pisateljica
6. Moja naj fantovska imena?
S: Tim, Sal
PRAVILNI ODGOVOR: Tim, Sal, Jack, Marcus, Boni
7. Kako bo ime našemu kužku?
S: Boni
PRAVILNI ODGOVOR: Boni
8. Kako bom klicala našega Bonija?
S: Boni, kužek, bonček
PRAVILNI ODGOVOR: Bonček, srčica, luškanček
9. Moja naj knjiga?
S: Zguba, dnevnik
PRAVILNI ODGOVOR:  Vse najstniške knjige
10. Moja skrivnost, kaj imam skrito v škatli pod mizo?
S: Japonke
PRAVILNI ODGOVOR: Stare japonke, nisem jih hotela vržti.
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊💖
No upam da ste videli kako dobro oz. bolj slabo me pozna moja sestrica.

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?