Karate is my life

To kar piše v naslovu definitivno, 10000000000x odstotno, miljardno drži.
To je čisto enostavno razumeti.
Jaz živim za karate, karate pa obstaja zame.
Že od drugega razreda dalje (zdaj sem končala peti razred) treniram karate in če mi bo šlo tako kot zdaj ne bom NIKOLI nehala. Preskočila sem zelo veliko pasov. Vbistvu bi zdaj morala imeti oranžen pas. Pasovi gredo tako povrsti:
- bel pas,
- črtice
- rumeni pas
- oranžni pas
- zeleni pas
- prvi moder pas
- drugi moder pas
- prvi rjav pas
- drugi rjav pas
- tretji rjav pas
- dnevi pri črnem pasu
- črni pas
Karate je borilna veščina, a ni tako kot pri boksu. Pri karateju so tri ''stvari'': kate, borbe in tehnike.
Kate: Namišljene borbe, v kateri se ''boriš z namišljenim nasprotnikom. Kate mi gredo najbolje.
Borbe: Borbe sem na tekmah začela šele letos, a mi gre dokaj dobro. Pri borbah imaš pravega nasprotnika. Imaš opremo, ščitnik za telo, za zobe, rokavice, podobne tistim za boks in ščitniki za noge.
Tehnike: Tehnike so glaven del kat. Enostavno je če ne znaš tehnik ne znaš kate.
Imam že drugi moder pas in 26 medalji.
Zlate: 7
Srebrne: 8
Bronaste: 11
Od tega je iz državnega prvenstva ena bronasta.
Heian kate gredo po vrsti takole (napisala bom tako kot se izgovori):
- tajkjokošodan
- hean šodan
- hean nidan
- hean sandan
- hean jondan
- hean godan
in še dve mojstrski ki jih znam
- basaidai
- džion


kata heian jondan

pasovi, brez črnega


Moje medalje

Samo povem še to da treniram shotokan karate.
Vem da vi težje razumete saj ne trenirate karateja, ampak upam da vam je bila objava všeč.

Komentarji

  1. Čestitam za toliko dosežkov! Super je, da pišeš o tem, kar te veseli. Sama nisem nikoli trenirala karateja, ampak zdi se mi zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kr tak naprej bff pa de dabiš črn pas.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?