Družabne igre-ah prestar/a sem za to otročarijo

Nekateri si res mislijo to kar je zapisano v naslovu, a to ni niti podrazno res.
Če ste to vi boste takoj ko boste prebrali to objavo menili drugače.
Družabne igre so kot igrice na telefonu, le da so bolj resnične.
Meni osebno je najboljša igra Mlin saj je preprosta a zabavna.
Če boste igrali družabne igre z družino boste tudi v družini imeli boljše medsebojne odnose.
Družabne igre so mešanica vsega:
-miselne igre
-zabavne igre
-igre za 2 ali več igralcev
-kul igre
-,...
Nikoli niste prestari z igre z družino.
Zvečer si pet minut pred spanjem vzemite čas in se z družino poigrajte vsaj človek ne jezi se.
Družabne igre so lahko preproste ali težje.
Najbolj mi gre na živce če kdo misli da se ne more igrati ker je prestar, to reče večina ljudi a upam da boste zdaj spremenili mnenje o tem.

Komentarji

  1. Hej! Jah, ne boš verjela, kaj se je meni zgodilo.... Ravno danes sem hotela napisat podobno objavo, pa se mi ni izšlo... Po doooolgem dolgem času sem se z bratoma spet igrala enko. In ugani kaj. Še vedno je zabavno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav imaš jaz se mojo babi ves čas igram mlin včasih zmaga ona včasih pa jaz in meni je to najbolj zabaven del počitnic.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?