Blogi

Koliko blogov berete?
Ali so vam všeč?
Saj jih ne berete pod prisilo, ne?
To so čisto osnovna vprašanja za bralce in blogerje.
Ali vam je moj blog všeč?
Res se trudim da ga pišem včasih ravno ne izgleda tako a tudi takrat se vsaj malce potrudim.
Ima premalo slik?
Če jih ima premalo kar pogumno povejte. Vem sem šele začetnik, a vseeno upam da dobro pišem za začetnika.
Ga berete iz dolgčasa ali ker vam je všeč?
Jaz niti podrazno ne berem niti enega bloga iz dolgčasa. Berem samo tiste ki so mi všeč to so:
DreamerForNow
Art3Mis
Zoja Pavlin
Pa mogoče še kakšnega.
Ne pišete bloga a ga berete?
Tudi to je možno. Npr. če DreamerForNow ne bi pisala bloga, jaz pa bi ga, in bi ona brala moj blog je to to kar mislim s tem povedat in na nek način vprašat.
Zakaj sploh berete moj blog?
Lahko je več možnosti. Recimo berete ga pod prisilo ali berem ga ker je ok le par malenkosti ji manjka ali kaj drugega.
Ali bi morala dajati več objav?
Ja to naj bi bilo nekako glavno vprašanje. Ali bi na dan res morala dajati več objav. Vem zdaj nekaj časa nisem imela bloga saj nisem imela zamisli, a zdaj je tu. 
Koliko več objav bi morala imeti, če bi jih morala imeti?
Če ste prebrali to, prosim v komentar zapišite vse odgovore na vprašanja.
Upam da vam je bila objava všeč.

Komentarji

  1. 1.berem 5 blogov.
    2. Ja si mi kr vsec.
    3.ne berem jih pod prisilo, niti slucajno.
    4.tvoj blog mi je vsec.
    5.ja. mogoce je res premalo slik.
    6.berem ga ker mi je vsec.
    7.ja tocno tako. Jaz ne pisem
    bloga pa ga berem . (Sicer sem
    ga hotela zacet ampak...)
    8.tvoj blog berem ker mi je vsec. (Sicer cisto na zacetku kaksne tri objave sem si misila da ah tega bloga se pa res ne splaca brar ampak se ga! Zelo je dober!)
    9. Mislim da dajes dovolj objav.
    10. Tvoj blog je odlicen!

    P.S. tuki katyala

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej! No, ti jaz nekaj odkroto povem. Vidi se, da si se mnogo bolj poglobila v objavo in si se res potrudila za vsako objavo posebej. Slik je sicer res malo malo, ampak ni tako moteče. Saj ni treba, da je v vsaki objavi slika. Vsak ima tvoj stil pisanja in tvoj se je odkar si začepa pisat ta bolg, res spremenil na boljše. Vidi se, da tvoje misli odraščajo in vidi se, da s tem raste tudi tvoj besedni zaklad in pisanje. Kar tako naprej, ker si na dobri poti.
    In hvala, ker bereš moj blog. Jaz tvojega berem, ker mi je všeč. Toliko različnih in zanimivih idej imaš za objave... Itak pa kateri ljudje pa še berejo bloge zaradi dolgočasja?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?