Puberteta težko obdobje.

No pa smo tu. Puberteta, problemi, simpatije, prvi poljub, zlomljeno srce, kreganje ves čas,...
No to so najstniška leta. Ponavadi je tako da se simptomi pri puncah začenjajo prej.

1. Puberteta: obdobje v katerem se fantje in punce začenjajo spreminjati iz otrok v odrasle osebe. Ponavadi se obdobje začne pri 11-ih letih. Včasih malo prej, včasih pa malo kasneje.

2. Problemi: pri teh letih dobijo fantje in punce različne probleme s hormoni in podobno.

3. Simpatije: to obdobje je pravšnje tudi za prve ljubezni in simpatije. Puncam je všeč skoraj vsak fant, pri fantih pa je malce drugače. Fantom je ponavadi všeč le ena posamezna punca.

4. Prvi poljub: sigurno se bo pri teh letih zgodil tudi prvi poljub, če se ni že. Verjetno boste mislili da se ne znate poljubljati, a ko bo čas za to sploh ne boste razmišljali, samo naredili boste.

5. Zlomljeno srce: K vsemu temu spada tudi zlomljeno srce. Če bosta fant in punca skupaj dalj časa se bosta verjetno kmalu skregala. Ampak če se bosta znala pogovoriti bo ta zveza trajala dolgo.

6. Ves čas kreganje: z družino se boste ves čas kregali, na trenutke bo slabše ampak se boste morali pobotati. Seveda je to tvoja družina. Najbolj so pomembni so medsebojno razumevanje in dobri odnosi v družini.💓💔💖

Komentarji

  1. Hej! Jaz sem več kot očitno prešla v puberteto in moram napisati, da nekatere stvari ne držijo čisto (vsaj pri meni ne) . Z mami sva zdaj skoraj kot najboljši prijateljici in tudi z bratoma in atijem imam dober odnos. Je pa res, da to sem pač jaz in vsi nimajo take sreče v družini.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jp, jaz se zderem na starše zaradi malenkosti. Potem mi je pa žal. Ampak to je oač puberteta.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?