Domače živali

Domače živali!🐑🐣🐣

Hej kot veste blog pišem en dan imam pa 4 objave. Verjetno vas moj blog dolgočasi vem ampak še vedno ga bom pisala. Ta objava je o domačih živalih. No verjetno imate tudi vi doma kakšno domačo žival. Meni osebno najljubše so mi pes, mačka in pujs. Tukaj je neresnična zgodba kako je T dobil domačo žival. Pred enim tednom se je šola končala. Bil je T-jev rojstni dan. Najbolj na svetu si je želel domačo žival. Mama mu jo je obljubila za 13 rojstni dan. In danes je bil ta dan. Mama je na mizo postavila škatlo. Na škatli je pisalo ne tresi. T jo je počasi odprl. Notri je bil pes. T je bil zelo vesel. Mama mu je rekla da je to enako kot če bi imeli še enega otroka. T se je moral vsak dan zbuditi ob 6 zjutraj da ga je peljal na sprehod. S to zgodbo želim povedati, da je domača žival potrebna vzgoje, skrbi sploh pa se pri domači živali kregati ali kaj podobnega.

Vem da vas moj blog dolgočasi. Če imate kakšne pripombe, pohvale ali kaj takega napišite pod komentarje.












Komentarji

  1. Ne, prav dober je za...saj si 10 let stara, kajne? Mogoče daj malo več objav naenkrat npr. Razmišljanje: Risanke in živali. Jaz imam mačko.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Le za nekaj časa.

MARCUS AND MARTINUS

Dolgčas, le kako ga pregnati?